Špatná reklama – taky reklama

Je to spíše úvaha nepodložená žádným širším průzkumem, ale domnívám se, že něco na tom přeci jen bude.

Často slyším, že špatná reklama je pořád lepší, než žádná. Nedalo mi to a zkusil jsem se nad tímto výrokem zamyslet. A na co jsem přišel. Že je to asi vážně pravda.

Příklad: jste někde v cizině a potřebujete si koupit zubní pastu. Protože jste to zjistili na poslední chvíli, jdete rovnou do večerky, která má jako jediná jestě otevřeno. Sice nemůžete čekat žádný velký výběr, ale zubní pastu přeci jen mají. Dokonce dvě různé značky. O jedné z nich jste v životě neslyšeli, název té druhé vám něco připomíná… Tak kterou si vyberete? Já bych vzzal určitě tu druhou, protože na mě působí důvěryhodněji. Přeci jen už jsem to někde slyšel… Ovšem kde a co jsem o dané značce slyšel, to už si nepamatuji. Nevadí, pořád lepší, než první pasta, která je pro mě naprostý zajíc v pytli.

To znamená, že automaticky důvěřuji víc značce, která se mi nějak zapsala do podvědomí. A podvědomí už neřeší, jestli se mi tam zapsala v pozitivním nebo v negativním smyslu. Ale je tam a to je hlavní. Z toho tedy jasně vyplývá, že i negativní reklama je pořád lepší, než žádná reklama!

Nějaký to sdíleníčko...
    This entry was posted in Reklama and tagged , , . Bookmark the permalink.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *